Świat reklamy

Praca na etacie jak wszystko w życiu ma swoje plusy i minusy. Do zalet zdecydowanie można zaliczyć fakt, że wszystkie sprawy księgowe wykonuje za nas ktoś inny i jedynym naszym zmartwieniem jest wypełnienie PIT-u na koniec roku czyli podatku dochodowego od osób fizycznych. Minusy pracy u kogoś ? Zdecydowanie są nimi osoby, które są nad nami. Uzależniamy od ich sympatii i obiektywności naszą pensje i ewentualny awans na stanowisko wyżej. Jeżeli czujemy się niedocenieni lub pomijani przez szefa słuszna decyzja może być tylko jedna.
Podpisanie wypowiedzenia i dalsza decyzja co chcemy robić dalej ze swoim życiem.

W momencie kiedy przyszło nam do głowy założenie własnej firmy i decydujemy się na porzucenie ciepłej i wygodnej posady na etacie w warunkach naszego kraju z automatu stajemy się osobami bardzo odważnymi. Pytań które może zadać młody rekin biznesu jest naprawdę wiele. Załóżmy, że mamy już w naszej ocenie genialny pomysł na własny interes, byliśmy już w urzędzie i podpisaliśmy poprzednie dokumenty. Udało się nawet znaleźć stosunkowo niedrogi lokal spełniający nasze oczekiwania.

Jedyni krok jaki zostaje to dotarcie do klientów i przekonanie ich, że to właśnie nasze usługi najlepiej sprostają ich oczekiwaniom.
Najlepsza jest tak zwana poczta pantoflowa. Zadowolony klient wspomina o nas znajomemu i staje się on naszym kolejnym klientem. Metoda bardzo dobra i stara jak świat, ale dopiero na następny etap. Póki co naszym celem jest pozyskanie pierwszych kontrahentów

Skuteczność ulotek nie jest zbyt duża i kojarzy się raczej z przeciętnością. Może fanpage ? Pomysł dobry, ale póki co nie ma kto na nim klikać, więc odłóżmy go na późnej podobnie jak pocztę pantoflową.
Pójdźmy z duchem czasu i zainwestujmy nasz wyznaczony budżet reklamowy w miejsce w którym sami zawsze zaczynami poszukiwania.
Nieprzypadkowo takie słowo jak „googlowania” weszło do codziennego użytku. Ile kosztuje reklama w google ? Na początku zaznaczmy, że nie są to jakieś porażające koszty. Zwłaszcza, gdy weźmiemy pod uwagę potencjalne zyski, które może przynieść.

Największym plusem jest fakt, że płacimy tylko za efekty. Samo wyświetlenie reklamy nie generuje żadnych kosztów, a te ponosimy tylko w przypadku, gdy ktoś kliknie w reklamę.Nikt nam nie obiecuje gruszek na wierzbie, więc i o żadnym ryzyku inwestycyjnym nie ma mowy.
Budżet ustalamy indywidualnie do naszych potrzeb i celów, które sobie szybciej wyznaczyliśmy. Podsumowując gigant może tu wydać setki tysięcy złoty, a na potrzeby małego biznesu wystarczy kilka stu złotowych banknotów.

Warto zaznaczyć, że mamy pełną kontrolę nad reklamą którą umieściliśmy. Dane i opcje do jakich google daje nam dostęp są naprawdę liczne i szczegółowe :
-Możemy wstrzymać lub nawet zakończyć współpracę w dowolnym momencie
-Początkowo ustalony przez nas budżet możemy dowolnie edytować
– Statystyki wejść i kliknięć są aktualizowane na bieżąco
– Bardzo wygodne sposoby płatności w których każdy reklamodawca znajdzie coś dla siebie

Ostatnią wcale nie mniej ważnym atutem jest możliwość stałego kontaktu telefonicznego z google ads

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here