Szkolenie adwords napiszę dla Ciebie w tym artykule. Przedstawię informacje, które są bardzo ważne podczas tego szkolenia i na pewno się Tobie przydadzą.
W pierwszy dzień poznasz wszystkie ważne informacje do tego, by rozpocząć swoje działania w programie reklamowym Google albo zoptymalizować istniejące już kampanie. Plan całego szkolenia został tak ułożony, aby pokazać te rozwiązania, które są najbardziej skuteczne, również ich uruchomienie i zarządzanie nie jest wcale aż tak czasochłonne.
Poruszane są między innymi:
– zasady rankingu reklam,
– wynik jakości oraz struktura kampanii i grup reklam
– raportowanie oraz optymalizacja kampanii według własnych celów,
– dopasowanie słów kluczowych oraz wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network).
Znajomość według wymienionych podpunktów umożliwia każdemu reklamodawcy dobrze efektywne wydawanie środków w Google AdWords i przede wszystkim sprawniejsze zarządzanie kampaniami.
Drugi dzień na szkoleniu AdWords PRO prezentuje się nowości w programie AdWords, omawiane są również zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, a także sieci reklamowej, YouTube oraz można się nauczyć w jaki sposób skutecznie żonglować pełnymi funkcjami systemu oraz co najważniejsze osiągać trwałą przewagę nad konkurencją.
W tym dniu sporo czasu poświęcane jest sieci reklamowej oraz kampaniom video na YouTube. Osoby Zainteresowane zaawansowanymi elementami reklamy w wyszukiwarce nie będą zatem zawiedzeni:
rozbierany jest na czynniki pierwsze Quality Score i sugeruje bardziej zaawansowane struktury konta, praktycznie przedstawiane są Zakupy Google, reklamy mobilne oraz nowe typy rozszerzeń reklam.
Zakupy Google – jeśli zatem już prowadzisz sklep internetowy, to powinieneś to już znać.
GDN ( Google Display Network) – reklamowanie się nie tylko w wyszukiwarce, ale wykorzystuje on też potencjał sieci partnerskiej Google różnych metod kierowania np przykład wiek, płeć, status małżeński czy słowa kluczowe.
Korzyści ze szkolenia AdWords:
– natychmiast będzie można zacząć korzystać z Google AdWords,
– dotrzeć poprzez wyszukiwarkę oraz sieć reklamową do osób zainteresowanych Twoją ofertą,
– pozyskanie nowych klientów,
– znacznie poprawi Ci się efektywność swoich działań w Internecie oraz unikniesz przede wszystkim błędów, straty czasu i pieniędzy.
Otrzymasz:
– podpisany certyfikat ukończenia szkolenia, zgodny z MEN,
– oddzielny certyfikat dla każdego dnia szkolenia
– pełne prezentacje ze szkolenia w formie PDF, które wysłane zostaną po szkoleniu na Twoją skrzynkę pocztową,
– kupon o wartości 250 zł na Twoją reklamę w AdWords, ale tylko i wyłącznie dla nowych kont,
Oraz materiały dodatkowe takie jak:
– filmy, które przygotowują do egzaminów dla uczestników AdWords
– wideo oraz prezentacje, które poprowadził Tomasz Frontczak na temat Google AdWords
– filmy z międzynarodowej konferencji Seaech Marketing Day z lat 2011-2014, o wartości 370 złotych. Jest w tym 34 godziny całego materiału oraz 68 prezentacji, a także wystąpienia publiczne 55 ekspertów z różnych krajów.