Mailing jako skuteczny sposób na reklamę

Posiadacze poczytnych serwisów internetowych oraz sklepów w sieci, bardzo szybko zdali sobie sprawę, że wysyłanie maili do swoich czytelników i Klientów to tani i skuteczny sposób na reklamę. Jesteśmy w stanie personalizować wysyłane wiadomości tworząc więź między marką, a potencjalnym Klientem. Zachęcamy w ten sposób do aktywnego dialogu, umożliwiamy lojalnym użytkownikom możliwość korzystania z ofert specjalnych. Musimy zdać sobie sprawę, że jeżeli ktoś dobrowolnie i świadomie powierzy nam swój adres mailowy, to prędzej czy później dokona zakupu w sklepie internetowym. Jest on bowiem zainteresowany ofertą, może aktualnie tylko robi rozeznanie. Twoje subtelne przypominanie się o istnieniu marki, którą reprezentujesz przyczyni się zapewne do podejmowania pozytywnych decyzji zakupowych. Pojawia się jednak bardzo istotne pytanie, jak budować listę mailingową dla sklepu internetowego? W jaki sposób przekonać osoby odwiedzające nasze miejsce w internecie do tego by powierzyły możliwość wzajemnego kontaktowania się? Wbrew pozorom nie jest to takie trudne, ale będzie wymagało od Ciebie systematyczności, spełniania obietnic i poświęcenia nieco budżetu reklamowego. Wystarczy, że obiecasz użytkownikom dodatkowe korzyści z faktu pozostawienia swojego adresu. Zastanów się co możesz zrobić dla swoich potencjalnych Klientów, z czego byliby zadowoleni. Oferowanie kilku procent rabatu na zakupy jest obecnie działaniem bezsensownym. Aktualnie to nie cena determinuje decyzje zakupowe w sieci, a świadome poszukiwanie produktu i odpowiedniego sprzedawcy. Uwierz, że Klienci potrafią zapłacić znacznie więcej za ten sam produkt, gdy na przykład zostaną lepiej obsłużeni, otrzymają towar szybciej lub mogą liczyć na dodatkowe profity. Ponadto sposobem na przekonanie ludzi do powierzenia adresu mailowego może być obietnica otrzymania czegoś specjalnego, wiedzy dostępnej tylko dla zamkniętego grona. Jeżeli zajmujesz się sprzedażą chemii gospodarczej przygotuj poradnik przedstawiający najskuteczniejsze sposoby na ich wykorzystanie i nie tylko. A może handlujesz produktami dla dzieci? Zdobądź rzetelną wiedzę w tym temacie i przygotuj materiał dostępny tylko dla Twoich subskrybentów. Korzystaj z tego, że obracasz się w swojej branży, w której jesteś specjalistą. Twoi Klienci dlatego wybierają właśnie Twoja ofertę. Warto jest również pozyskać adres mailowy i imię. Będziemy w ten sposób w stanie odpowiednio profilować ofertę. Gdy prowadzisz sklep internetowy z odzieżą lub kosmetykami, będziesz w stanie wysyłać wiadomości z odpowiednimi produktami dla mężczyzn, a inne z asortymentem damskim. Ponadto mail rozpoczynający się od sympatycznego powitania po imieniu, sprawia że skracamy dystans między sprzedawcą, a Klientem. Zatraca się niewidzialna bariera, która zaprzecza temu, że jest ktoś kto chce nam coś wcisnąć i my, naiwne owieczki. Pojawia się swego rodzaju przyjacielska relacja, a treści takie zwyczajnie lepiej się czyta. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia w pozyskiwaniu tysięcy adresów mailowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here