Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista AdWords? Dlaczego warto znaleźć świetnego specjalistę i powierzyć jemu prowadzenie kampanii, niż poprowadzić ją samemu? W poniższym artykule przedstawię dokładniej kwestię korzyści, które wynikają ze zlecenia kampanii osobie, która się tym zajmuje, a także przybliżę cechy specjalisty AdWords.
Początkujący reklamodawcy często zastanawiają się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii Google AdWords jak i również zdają sobie sprawę, że mogą oddać to w ręce osobie, która zajmuje się tym profesjonalnie czyli np. specjalista AdWords. Obsługa reklam AdWords może wydawać się bardzo prosta, jednak w praktyce wcale nie należy do takich. Dość często okazuje się, że samodzielnie prowadzone kampanie generują straty i co gorsza nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Specjalista AdWords – jakie korzyści dają jego usługi?
Jest to po pierwsze bardzo duża oszczędność czasu, danie takiego zadania specjaliście. Prowadzenie kampanii AdWords wymaga analizy oraz systematycznego monitorowania i zajmuje to naprawdę dużo godzin. Drugą rzeczą: zarządzane przez specjalistę kampanie, mają sporą szansę naprawdę zwiększyć zwrot z danej inwestycji. Po trzecie, specjalista AdWords jest po prostu doświadczony i dobrze obeznany w tematyce internetowych reklam. Dzięki temu doświadczeniu wie, jak poradzić sobie z danymi, nawet bardzo często trudną branżą oraz jaki budżet przeznaczyć na działania reklamowe. Zapewne ciężko jest się nie zgodzić. Kiedyś sam próbowałem działać samoistnie, ale było to dla mnie za trudne. Problemem był również czas.
Jak znaleźć najlepszego specjalistę AdWords?
Bardzo ważnym kryterium jest certyfikowany status Partnera Google. Partner Google jest to wiarygodna firma, która stosuje się do zaleceń Google, a jej praca musi skutkować zadowoleniem klientów. To zespół, który posiada ogromną i fachową wiedzę, której na ogół brak niewykwalifikowanym reklamodawcom.
Aby znaleźć świetnego specjalistę AdWords, posłuż się korzystną Wyszukiwarką Partnerów Google. Dzięki temu narzędziu możemy między innymi zmniejszyć zakres naszych wyszukiwań na przykład względem lokalizacji, konkretnej branży oraz minimalnego obsługiwanego przez niego miesięcznego budżetu na kampanie. Natomiast przez wskazanie naszej internetowej strony, udostępnimy także wyszukiwarce dane o naszej firmie.
Specjalista Google AdWords – czego możesz od niego oczekiwać?
Od takiego specjalisty można również oczekiwać comiesięcznego raportu, który dotyczy kosztów prowadzenia kampanii AdWords, wyświetleń, a także kliknięć. Partnerzy Google muszą podawać dokładne kwoty, które pobierane są przez Google. Dzięki dostępowi do takich informacji, lepiej będzie samodzielnie Ci określić rentowność tej inwestycji, a także skuteczność reklam.
Pamiętaj też, aby skonsultować formę Twojej komunikacji z firmą. Na samym początku tej pracy na pewno będzie bardzo dużo pytań. Nie zapomnij poprosić o dostęp administracyjny do swojego konta, aby widzieć co się dzieje i szukać nowo dodanych informacji.