Linki prosto od Google Ads

Internet stworzył dla młodych i żądnych pieniędzy przedsiębiorców całkiem nowe możliwości prowadzenia swojej działalności w świecie wirtualnym. Dzisiaj akcje marketingowe pozostawiają daleko z tyłu wszystkie tradycyjne formy reklam, dzięki niezwykle dokładnej personalizacji. To wszystko oferuje nam narzędzie dostarczone przez amerykańskiego molocha, czyli Google.

Płacimy za coś
Sporym dobrodziejstwem jaki wynika z użytkowania Google Ads maszynerię opłat. Reklamy projektują wydatki dopiero w momencie, gdy wytworzą ewentualny dochód, a zatem wtedy gdy odbiorca kliknie w link prowadzący do witryny docelowej. Takie rozwiązanie ułatwia optymalizację funduszu promocyjnego i osiąganie określonych wyników marketingowych.

Późniejszym atutem remarketingu adwords jest to, że umożliwia ona kreowanie treści promocyjnych dostrojonych do potrzeb określonych odbiorców. W panelu administracyjnym tworzy się dla określonej witryny sieciowej kampanię reklamową, w ramach której może jednocześnie wyświetlać się dowolna ilość grup reklam na zróżnicowane słowa kluczowe. Co ciekawe, także w ramach grupy afiszy na dane wyrażenie można stworzyć przekaz promocyjny dostrojony do różnych grup odbiorców. Umożliwia to dotarcie do szerokiej grupy ewentualnych gości, co jest wysoce pomocne szczególnie jeżeli dana firma posiada mocno szeroki zakres działalności.

Czy reklama jest skuteczna?
Wszelką prowadzoną kampanię reklamową w ramach google adwords można na bieżąco monitorować. Poszczególne reklamy bez problemu da się wyłączać w jakimkolwiek momencie. Takie bieżące analizowanie prowadzonych działań marketingowych jest niezwykle istotne; pozwala na optymalizowanie funduszu i wycofanie z treści reklamowych, które nie przynoszą zorganizowanych zysków.
Nie jednego biznesmena uraduje fakt, że remarketing adwords została opracowana w modelu świadczeń za klikniecie. Taki sposób rozliczania oznacza, że należność nie jest pobierana za samo wyświetlenie reklam, a jedynie w przypadku, gdy wytworzy ona ruch. Przedsiębiorca sam określa miesięczny budżet na reklamę, a system pilnuje tego, aby nie został on przekroczony. Panel administracyjny pozwala na spore nieskrępowanie wyboru sposobu wyświetlania. Da się przykładowo zdecydować o tym by reklamy pokazywały się tylko i wyłącznie adresatom w wybranym regionie, bądź były czynne tylko o określonych godzinach.

Reklama trafi tam gdzie powinna
Marketing z Google Ads będzie skuteczny tylko wówczas, gdy transmisja reklam będzie dostrojona do prawdopodobnego odbiorcy. Należy w tej kwestii zdać się na empirię danej agencji reklamowej. Kierowanie kampanii w Adwords całkowicie samodzielnie, choć możliwe, co rusz okazje się umiarkowanie wydajne. Kampanie linków sponsorowanych wymagają albowiem pokaźnej dawki specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, a także czasu potrzebnego na codzienną weryfikację prowadzonych działań. Reklama taka złożona jest z nagłówka, który powinien przyciągać uwagę, dwóch wersów treści reklamowej, a także z linka prowadzącego do strony docelowej. Warto pamiętać o tym, aby strona docelowa była dobrze zoptymalizowana pod kątem wybranej frazy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here