Certyfikat AdWords

Certyfikat AdWords, to specjalista oraz profesjonalista w zarządzaniu kampanią reklamową. Jest to fachowa oraz wykwalifikowana obsługa.

Jak rozpoznać profesjonalistę AdWords?
Jeśli chcesz skorzystać z usług, to pewnie nie raz dokonywałeś porównania firm, które Ci ją oferowały. A później zapewne korzystałeś z usług firmy A, B, C, i znowu je porównywałeś, by wybrać jedną z nich i pozostać jej klientem. Pewnie już wiesz, że lista takich czynników jest zależna od specyfiki usługi i branży. Jednak istnieje też kilka takich, które pozostają niezmiennie ważne. Jest to kompetencja, profesjonalizm a przede wszystkim spore doświadczenie.

Certyfikat AdWords – czy możesz zaufać?
Certyfikat AdWords jest to wyróżnienie, które Google zawsze przyznaje najlepszym i najbardziej ambitnym marketingowcom. Zawodowa i profesjonalna akredytacja trafia do osób, którym udało się opanować zarówno podstawy oraz zaawansowane zagadnienia z zakresu reklamy internetowej. Takim osobom zatem bez namysłu warto zlecić prowadzenie kampanii AdWords.

W jaki sposób uzyskać certyfikat AdWords?
Aby otrzymać certyfikat AdWords trzeba zdać dwa egzaminy certyfikacyjne. Pierwszy z nich dotyczy podstaw reklam AdWords i obejmuje małe oraz średnie zaawansowane zagadnienia i są to między innymi:
– korzyści z reklam online oraz AdWords
– metody optymalizacji kampanii i zarządzania AdWords.

Drugi z egzaminów, to wybór bardziej zaawansowanego zagadnienia z zakresu reklamy, a więc może być to:
– reklama w sieci wyszukiwania. Chodzi tu o zagadnienia dotyczące pomiaru, tworzenia, optymalizacji kampanii reklam w sieci, a przede wszystkim zarządzania nimi,
– reklama w sieci reklamowej – chodzi tu o tworzenie, pomiar, a także optymalizacje kampanii w sieci reklamowej oraz zarządzanie nią.
– reklama mobilna – jest to kierowanie reklam, ich formatami, ustalanie pomiarów skuteczności kampanii, stawek oraz jej optymalizacja.
– reklama wideo – są to zagadnienia, które dotyczą tworzenia oraz pomiaru i optymalizacji kampanii reklam wideo między innymi na YouTube, internecie oraz zarządzania nimi,
– reklama w zakupach Google – dotyczy to tworzenia kont Merchant Center, także plików danych o produktach, tworzenie kampanii produktowych, a także umiejętność zarządzania takimi kampaniami.
Wiele osób zdało już egzaminy i posiadają cenne certyfikat adwords.

Jak wygląda egzamin?
Wszystkie egzaminy trwają 90 lub 120 minut i żeby je zaliczyć wystarczy minimum 80%. Jeśli nie zda się egzaminu, można go rozpocząć ponownie po siedmiu dniach.

Wszystkie testy zdawane są online, i uwzględniają pytania zarówno wiedzy praktycznej oraz teoretycznej. Pytania mogą być bardzo szczegółowe, a także ogólne. Można bez problemu wrócić do poprzednich pytań jeśli zadawały trudności. Nie da się korzystać z żadnych pomocy naukowych.

Jakie korzyści daje posiadanie certyfikat AdWords?
Najważniejsze to, że certyfikowany specjalista AdWords zyskuje status eksperta. Jego certyfikaty potwierdzają znajomość wybranej reklamy Google, a tym samym czynią go godnym zaufania, a tym bardziej wiarygodnym. Posiadanie certyfikatu może być również przydatne do napisania o nim w swoim CV lub na innych portalach związanych z pracą. Po drugie, certyfikat AdWords można zawsze i wszędzie wydrukować lub też udostępnić. Trzeba jednak zmienić ustawienia widoczności profilu. Certyfikat AdWords jest dostępny przez czas dwunastu miesięcy od jego otrzymania.

Posiadanie certyfikat AdWords jest także pomocą dla agencji w uzyskaniu statusu Partnera Google lub Partnera Google Premium. Zgodnie z zasadami, żeby zdobyć jakikolwiek ze statusów, to w agencji musi pracować chociaż jeden certyfikowany specjalista AdWords.

Jeśli zatem zależy nam na mierzalnych oraz widocznych efektach, to powinniśmy szukać specjalistów zarówno w zakresie reklamy internetowej, jak i innych narzędzi marketingowych. Pamiętaj, że gdy znalazłeś już dobrego specjalistę to już masz połowę sukcesu. A zatem do dzieła! 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here